Uudet digitaaliset palvelumme

Olemme koonneet tähän yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen mobiiliappiimme ja muihin digitaalisiin palveluihimme. Päivitämme tätä artikkelia jatkuvasti uusien kysymysten ilmaantuessa.

Rekisteröityminen digitaalisiin palveluihin

Jokaisen käyttäjän tulee ensin rekisteröityä käyttäjäksi sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Toivomme, että käytät rekisteröityessäsi samaa sähköpostiosoitetta, johon uutiskirjeemme sinulle tulee tai jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö. Vältyt myös tuplapostilta.

Miksi minun pitäisi ladata app?

Sovellusta voi käyttää salikorttina ja kulkea sillä sisään ovesta/portista, sillä voi varata paikan jumppaan, sen avulla voi hyödyntää rahanarvoisia jäsenetuja ja sen avulla voitolla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Haluamme, että hyödyt appin käytöstä: Kokeile siis rohkeasti, anna palautetta ja ideoita - sinulle sitä teemme!

Mistä Power Gymin mobiiliapp löytyy?

App on ladattavissa älypuhelimeesi AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla.

Onko minun pakko ottaa app käyttööni?

Ei missään tapauksessa. Voit käyttää palvelujamme ihan kuten tähänkin asti ilman mobiiliappia.

Unohtuiko salasana?

Mikäli olet rekisteröitynyt uuteen järjestelmään, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan kotisivuiltamme www.powergym.fi
Klikkaa oikeassa ylälaidassa olevaa "Kirjaudu sisään" -linkkiä (mobiilissa ylin valikkopainike) ja sen jälkeen "Unohtuiko salasana?".

Miten voin kulkea ovesta tai portista mobiilisalikortilla?

Ovesta tai portista kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on sijaintipalvelut tai Bluetooth-yhteys sallittuna Sovellukselle.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi avauksen kohteena olevalla ovella.

Voiko mobiiliapp lukita/avata pukukaapin?

Ei voi. Pukukaapin lukitukseen/avaamiseen voit käyttää olemassa olevaa jäsenkorttiasi/avaimenperääsi. Myös asiakaspalvelun tiskillä on "lainakortteja" pukukaappeja varten (niillä ei pääse kulkemaan ovista).

Miksi minun kannattaisi sallia appin ilmoitukset?

Pyrimme viestimään ilmoituksin a) jos sinä saat jotain hyötyä tai b) jos meillä on pikaista ilmoitettavaa. Toivomme, että sallisit ilmoitukset, jotta voimme lähettää niitä sinulle ja sinä voit kommentoida, ovatko ne kiinnostavia vai eivät.

Miksi en näe kaikkia jumppia aikataulussa?

Tarkistathan, ettei sinulla ole jokin jumppakategorioistamme valittuna. Olemme ryhmitelleet jumpat neljään eri kategoriaan, jotta voisit helposti löytää uusia suosikkituntejasi. Siispä jos valittuna on jokin yläpalkin kategorioista, et näe kuin sen kategorian jumpat. Voit tyhjentää valintasi painamalla "POISTA VALINNAT", jolloin näet taas kaikki tunnit.

Miten ilmoittaudun jumppaan appin avulla?

Ryhmäliikuntatunnit löytyvät appista omalta Jumpat-välilehdeltään. Oletusnäkymässä ovat seuraavaksi alkamassa olevat jumpat. Valitse ensin jumppa, johon haluat ilmoittautua. Tämän jälkeen ilmestyvältä sivulta löydät vihreän "Ilmoittaudu tapahtumaan" -painikkeen, jota painamalla varaat paikkasi tunnilla. Tällä hetkellä ilmoittautuminen on mahdollista kaksi tuntia ennen tunnin alkamishetkeä.